Althalus
Administrator
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 15:30, 01 Lip 2006 Temat postu: Overlord |
|
|
1.Krótka charakterystyka Orca Overlorda:
Overlord to buffer/debuffer klanowo-alliansowy. Dla niewtajemniczonych wyjaśnię, że Buffy to są 'pozytywne czary', a Debuffy to czary, które osłabiają przeciwnika.
OL-Overlord jest:
-duży
-dość silny
-zielony
-dość szybki (szybszy od dwarfa )
-przeciętny w walce z mobami, dobry w walce z graczami, pomocny w klanie i grupach klanowo-alliansowych
2.Overlord to taki Mix postaci:
-słaby-średni DD (trochę lepszy niż Krasnolud)
-słaby-średni healer
-słaby-średni buffer
-dobry debufer (niestety wymaga broni z dużą ilością M.Atk)
Doskonały do Siegów, Raid bossów i klanowych wypraw.Większość dobrych, dużych klanów bardzo chętnie widziałaby Overlorda w swoich szeregach: Buffuje -healuje-debuffuje za jednym razem cały klan-alliance, czasem i ponad 100 osób na raz. Oczywiście zasięg buffów i heala jest ograniczony.
Żeby nie bylo tak super i pięknie-różowo OverLord ma też swoje wady.
-patrz pkt. 2- w niczym nie jest doskonały
-Jego buffy/debuffy pożerają mnóstwo Mp
-Overlord jest postacią, która musi mieć pomoc/wsparcie w postaci klanu i alliancu, w randomowych grupach niezbyt chętnie jest widziany
-Większość z jego buffów i lepszych czarów dostępna jest dopiero od 40 lvl, a niektóre czary jak ww czy restore CP clan i ally od 62-68 (dociągnięcia Overlorda do takiego lvlu to naprawdę duże wyzwanie)
-Jego buffy są mizerne: guidance,might,shield,zerk,acumen,agility ,ww,shield block- brak
'haste buff'a' dyskwalifikuje go jako dobrego buffera.
Nasz Orc posiada standardową specjalizację w broniach (weapon mastery), przez co może używać wszystkich broni, jednak z doświadczenia wiem, że najlepiej czuje się mając blunt weapon (najlepiej SA Health lub Focus) lub z Daggerem z SA Focus.
3. Levelowanie.
3a. Solo
Solowanie nie jest najmocniejszą stroną naszego Orca, chociaż w obecnej chwili, gdy możemy kupić Scrole z L2day (buffy) +potiony haste2 pozwolą mu to na jako taką przygodę w pojedynkę(Stun,Drain bardzo pomaga i ułatwia sprawę).
3b. Grupowo
Hmm... Tutaj możemy próbować wciągnąć naszego zielonego stworka do random grupy jako zwykłego:
DD- czasem to się udaje, od czasu do czasu możemy zarzucić jakiś debuff na potworka.
Jednak najlepszą grupą jest grupa klanowa-alliansowa. Tutaj możemy wykazać się większym wachlarzem umiejętności (dość dobry grupowy heal, jako takie buffy- głównie evasion, i M. def).
PvP
W PvP nasz Zielony Stwór jest zaskakująco dobry- głównie dzieki obszarowym debuffom/buffom. Zestaw czarów: Aoe root +aoe bleed +Aoe poison +Aoe Suspension podczas siega robi wrazenie.
Dodatkową zaletą naszego orca jest posiadanie bardzo dużego P. def i M.def. Podczas walki, np. Siega, włączamy "soul Guarda", biegniemy w tlum przeciwników i rzucamy wyżej wymienione czarki. Przynosi nadspodziewany efekt +bardzo ładnie wygląda stado ludzi stojacych w
'plomieniach'. :yes:
Przy masowym Pvp (np. Siege) można zastosować też wariant obronny polegający na leczeniu naszych klanowiczów, buffowanie ich, a także regeneracja CP (Restore CP clan/ally - bardzo fajny czar, ale niestety dostępny na wysokim lvlu).
4. Customizacja popstaci.
Zasadniczo jest jedna droga: "Buffer/Debuffer", chociaż można próbować grać jako DD.
Modyfikacja +str -con +Bw set wzmocni naszego słabego Overlorda w walce wręcz.
Modyfikacja +wit -men +Avadon set magiczny albo demon det wzmocni nas jako Buffera/Debuffera.
5.Podsumowanie.
Orc Overlord jest postacią wymagajacą dużo cierpliwości. Jeśli nie dysponujemy odpowiednio dużym supportem w postaci klanu/alliansu levelowanie OL'a bedzie bardzo powolne i męczące i nie da nam okazji do zaprezentowania swoich pełnych możliwości.
Zastanów się, nim wybierzesz Overlorda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|