Althalus |
Wysłany: Sob 14:52, 01 Lip 2006 Temat postu: Dark Avenger |
|
Nie będę się skupiał na opisywaniu grania Fighterem a potem Knightem, bo nie ma za bardzo o czym pisać. Wystarczy napisać, że do 20 lev używasz jak leci dagger, bow, sword/blunt. Grając Knightem natomiast jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest heavy armor i shield + sword/blunt, a to dlatego, że twoją najmocniejszą bronią jest shield stun i ogromny p.def.
Żeby stać się DA musisz wykonać 3 questy na 35,37 i 39 lev. Wszystkie spokojnie do zaliczenia solo, bez większych problemów, no może za wyjątkiem upolowania 10 Porta w Crumie, gdzie przyda ci się, w razie czego, pomoc.
Granie Dark Avengerem to sama przyjemność. No może poza wolnym poruszaniem się, ale odgłos biegnącej u Twego boku pantery i jej powarkiwanie rekompensuje wszystko.
Mam młodziutkiego DA na 44 lev i oto, co mogę o nim powiedzieć:
- Shield stun: Bardzo dobry i użyteczny skill (najsilniejszy stun w grze), troszkę drogi, jeśli chodzi o MP. Nieopłacalny i zbędny w graniu w party z healerem. W graniu solo nie raz uratuje ci tyłek, a rozsądnie używany pozwoli na dłuższe levelowanie bez restów.
- Hate/Hate Aura: To skill, który czyni Cię Tankiem i ratuje innych przez trzymanie agro moba na Tobie, dzięki czemu inni w grupie mogą niezagrożeni robić to, co do nich należy.
- Drain: Z BSPS ten skill jest jak malutki sztylet trafiający bardzo celnie. Na 44 lev wysysam moba 44 lev za ponad 400hp odnawiając sobie coś około 70hp. Idealnie sprawdza się na otwarcie walki. Bardzo pomocny w utrzymaniu stałego poziomu hp wraz z Life Scavange.
- Life Scavenge: wysysa życie z martwego wroga na lev 1 dodaje około 150hp. Używając kombinacyjnie z Drainem zapewni ci długie levelowanie bez resta.
- Majesty: +10% P.DEF na lvl2. Czyli dużo. Jedyny minusem jest to, że trwa 5 min i trzeba go rzucać od nowa. Na szczęście trwa to sekundkę, więc można to robić nawet podczas zwarcia.
- Corpse Plague: Wspaniały skill do walki z 2-3 mobami na raz. Jak tyko pierwszy mob padnie odpalasz go na jego martwym ciele a pozostałe moby będą "zmiękczane" przez "plagę".
- Ultimate Defense: Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć- na lev1 ponad +2000 m.def i p.def, na drugim jeszcze nie wiem.
- Iron will: +15% MDEF na lvl1 - sporo.
- Horror: Podobno bardzo często zawodzi. Służyć ma do odstraszenia mobków, które cię opadły.
- Deflect arrow: Tak, archerzy nie są w stanie skutecznie razić cię z łuków ze względu na ten skill.
- Hamstring: Podobnie jak Horror - często nie wchodzi, ale jak już wejdzie spowalnia przeciwnika do tego stopnia, że możesz go kitting'ować. Może na lev 2 będzie lepiej, bo skill jest fajny.
- Reflect Damage: Lvl2 odbija ok 15% zadanego Ci damagu. Nie działa na damage zadany strzałami, magią i specialami. Dodaje około 10% do twojego output dmg, pomaga utrzymać agro, a w połączeniu z Corpse Plague pozwala szybko i skutecznie eliminować grupki mobów.
A teraz to, co tygrysy lubią najbardziej.
- Dark Panther: Niesamowity skill - przywołuje do pomocy "kotka". Na lev1 jest bardzo użyteczny do lev 45. Pozwala Ci zdejmować moby o 3-4 lev wyższe od Ciebie grając solo. Pantera pozostaje u twego boku przez 20 min i jeśli jest dobrze wykorzystywana - koszt przywołania kota zwraca się z nawiązką. Kotek jest asem w rękawie DA, jeśli chodzi o PVP i wraz z innymi skilami czyni go bardzo groźnym przeciwnikiem i jedynym Tankiem zdolnym skutecznie stawić czoło Damage Dealerom - nie wliczając magów .
Nie mogę się doczekać, kiedy mój kotek osiągnie lev 3 i nie buffowany będzie miał ok 1000 p.atk i ponad 5k życia.
Reasumując, jeśli chcecie pograć bardzo dobrym Tankiem, wszechstronnym a zarazem dobrze zbalansowaną postacią, która potrafi zabłysnąć w PVP to polecam DA. |
|