Althalus |
Wysłany: Sob 15:29, 01 Lip 2006 Temat postu: Destroyer |
|
Staty:
Hp/Con - DUUUUUUŻO
Mana - wystarczająca
Przyzwoita Siła
maławo dex - co w pvp może być pewnym problemem - nie ma z tym żadnego problemu w pve - konsekwencją jest speed i atack speed, crit raczej nie jest jakimś problemem bo albo 2h z focusem albo blunt z i tak niskim crit.
Broń:
Z początku blunt + shield, poźniej (od C3 jest to już lev 40+) do wyboru blunt+shield (pvp tank) albo 2h Sword (DD type) niestety brak dobrego 2h blunta w grze jest pewnym minusem. Istniejej jeszcze wersja Pole User.
Armor:
W zasadzie to tylko Heavy. Można by kombinować z Light ale to ekstrawagncja.
HP skille:
- HP Boost dodaje HP na stałe
- skille od zwiększenia regeneracji hp normalnie, jak i dodatkowo przy siedzeniu
- activ skill do zwiększenia regeneracji hp podzcas siedzenia
- Roar - miodzio skill podnosi max i aktualne hp - czli mam 1000/4000hp odpalacjac mam np. (kwestia poziomu skilla) 2000/5000 - mozna uzywac co 10 min (szybciej jak ma sie haste) i tyle trwa (trwa 10 nawet z haste).
Atak buffy:
- accuracy -active- zwiększa celność ciosów - odpalone non stop w party, gdy bijemy moby o wyższym levelu
- VS -active dużo many zabiera- zwiększa siłę krytyka - rzadko używam (przydatny w pvp - w pvp wszystko jest potrzebne, bo się nie oszczędza niczego)
- rage - kolejny miodzio skill - zwiększa atak zmiejszajac p.def, działa 1 min., odpala się co 3 (z haste jakos szybciej).
Atack Skille:
- ogólnie nie mamy NG/D/C+ skilla do silniejszego uderzenia - dobre z bluntem, z 2h focusem już mniej, w party nie używamy
- skille D/C+ z odrobinę wiekszym atakiem i możliwością stuna - podstawa jak uzywamy blunta - z 2h bronia można wymieniac na alternatywną i szukać szczęścia (traci się, sporo czasu wiec wedlug uznania0
- jest nowy skill od C3, używa hp do silnego ataku - nie mam możliwości użycia go, więc ciężko mi pisać, ale z tego, co wiem to warto w party, bo hp przywraca się next party healem no i pvp jak mamy jeszcze cp.
Skille ostatniej szansy:
- odpalamy, gdy nasze hp zejdzie do 1/5, tylko 1 może byc odpalony - nie raz uratowały moją zieloną dupę przy lagu, czy namolnym respawnie mobów, w party do 1/5 hp schodzi się raczej pod kontrolą i w tym wlaśnie celu, dzialają ok. 20-30s
- Frenzy zwiększa atak o jakieś 100+% - sumuje się z rage
- Guts zwieksza p. def o jakies 100+% (dobre gdy mamy GHP).
Wersja Pole:
Destroyer ma jeszcze pełen zestaw skilli i spec ataków do Pole, ale osobiście nie mialem okazji tego testować, więc trzeba przyjąć ogólne info o pole userach.
Solowanie:
- całkiem przyjemne nawet bez buffow, można sobie radzic przed 50, później idzie trochę wolno - z buffami to nawet koło 60 nieźle idzie
- roar moze podleczyć co 10min, szybki regen też pomaga, a frenzy i guts na ciężkie chwile w drodze do rest spota
- podczas solowania używamy specjali i najlepiej stuna, jak mamy (przed C3 nie bylo top 2h sworda, FP set dawał bonsu do sh block, więc z Yaksa szło całkiem fajnie).
Party:
- tu niestety monotonnie trochę - accu buff on i assist, jak jest to rage i w krytycznym momentach roar, co by się podleczyć, skille warto używać, gdy ma się blunta (głównie stun). Z 2h swordem nawet nie warto- focus i crit z ss robi swoje (prawie 2*więcej, niż best spec atack skill z ss, przynajmniej do 60lev - dalej poprostu nie wiem). |
|