Althalus
Administrator
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 14:41, 01 Lip 2006 Temat postu: Orc |
|
|
Opis:
Orcza rasa twierdzi że odziedziczyli krew Paagrio, boga ognia. Twierdzą oni że jako rasa ognia, posiadają silną energię i namiętną naturę. Z powodu ich wojującej natury, ich historia jest napełniona niekończącymi się wojnami. Kiedy zostali pokonani przez Elfie i Ludzkie oddziały, stracili swoją władzę na kontynencie. Wtedy też Orki niższych klas ruszyły się wstecz do pierwotnego stanu i zostali potworami. Jednakże, szlachetne Orki, które posiadają wyższą inteligencję niż Ludzie, zaczęli rozwijać ich własną duchową kulturę i zaczęli znów poprawiać swój wpływ na kontynencie. Mieszkają one w górzystym regionie Królestwa Elmore.
Podstawowa charakterystyka:
Ze wszystkich ras, Orki posiadają największą siłę, wysoką wytrzymałość, olbrzymie ilości HP i MP oraz szybko się leczą. Jednak ich potężna budowa powoduje że są wolni.
Wygląd:
Orki są wyżsi od ludzi. Z obszernymi ramionami i dobrze rozwiniętymi mięśniami, wyglądają bardzo potężnie. Samym złowieszczym wyglądem mogą łatwo przestraszyć swoich wrogów.
Historia:
Rasa Orków została utworzona przez Einhasad z pomocą Paagrio, boga ognia. Od starożytnych czasów, Orkowie, korzystając z ich potęgi, zajmują się wojnami. Poprzez użycie ich największej armii, zdobyli władzę na całym kontynencie. Jednakże, po przegranej walce z sprzymierzonymi siłami Ludzi i Elfów, zostali wygnani do północnej części kontynentu. Po tym wydarzeniu, kiedy słabsi Orkowie rozdzielili się, wpływ Orków stał się słabszy. Teraz, żyją oni na ziemi kontrolowani przez Ludzi i utrzymując z nimi niezgrabne relacje.
Fighter:
Opis:
"Robisz ze mnie głupka, kto ośmiela się stanąć na mojej drodze. Czy wierzysz w to, że możesz stawić czoła mojemu atakowi z twoim słabym ciałem i zniszczoną mieszaniną zbroi?"
Kiedy przychodzi do czystej fizycznej siły, nikt nie może równać się z Orczym Wojownikiem. Niezmordowana fizyczna siła i nieustraszona determinacja, powoduje że nikt, nie ciągnie do wojny z nimi.
Styl gry:
Walczy nimi się tak samo jak innymi wojownikami. Poleca ich się niedoświadczonym graczom. Ich wadami są mała szybkość oraz celność.
Podstawowe statystyki:
INT 18 STR 40 CON 47 MEN 27 DEX 26 WIT 12
Mystic:
Opis:
"W imię wiecznego ognia. Straszna śmierć wszystkim wrogom, którzy staną na twojej drodze."
Od starożytnych czasów, Orczy Magowie mieli role wesprzeć wojowników w walce. Magowie mają też wielki wpływ polityczny w społeczeństwie Orków. Dlatego że są oni Orkami ich siła jest większa od siły czarodziejów z innych ras. Jednakże ich moc magiczna jest nieco słabsza.
Styl gry:
Mistycy są hybrydą klasy wojowniczej i magicznej. Są doskonałymi wojownikami-magami, z szybką regeneracją życia i many, ale małymi obrażeniami czarów i obniżoną efektywnością walki białą bronią. Mistycy mogą zostać tylko szamanami, którzy mają zarówno magię ofensywną jak i wspomagającą, ale nie posiadają przywołańców. Szamani nie posiadają wielu indywidualnych czarów wspomagających, ale mają czary wspomagające całą drużynę. Ich czary lecznicze leczą w pewnym okresie czasu a nie natychmiast. Dodatkowo szamani mają umiejętności na noszenie ciężkich pancerzy oraz atak ogłuszający działający z obuchami. Gdy mają mało HP, wysysają je z wrogów.
Podstawowe statystyki:
INT 31 STR 27 CON 31 MEN 42 DEX 24 WIT 15
Post został pochwalony 0 razy
|
|